ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nl

455 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.157 beoordelingen in totaal

De levering is conform het aangegeven tijdstip. De klantenservice is helemaal top. Mijn bestelling bestond uit een toetsenbord en een polssteun. De levering was perfect. Het toetsenbord ook. Echter de polssteun paste niet bij mijn bureau (smaakkwestie). Gebeld met de klantenservice en super geholpen. De alternatieve bestelling was een foute bestelling van mijn kant. Ook dit werd binnen no time opgelost (terugsturen van bestellingen die niet naar wens was is geen probleem - ook al was het de tweede keer mijn eigen domme fout). Al met al een top bedrijf waar ik zeker terug kom en kan aanbevelen aan anderen.

15 nov 2023
De door Ergowerken bedachte retourzendingsprocedure is voor klanten een hindernisbaan: niet klantvriendelijk en complex. Je wordt ontmoedigd om iets terug te sturen ... Kwalijk verdienmodel van dit bedrijf. Ik heb hierover een klacht ingediend want ik werd gedwongen op eigen kosten (€ 6,95) een product terug te sturen. Het bedrijf weigert tot nu om die retour verzendkosten te betalen ... Ik ben nog niet klaar met deze ondeugdelijke gang van zaken.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

22 sep 2024

Gedegen advies

Mark heeft me erg goed geadviseerd. Samen hebben we een aantal producten (online) doorgenomen en als ik doorvroeg merkte ik dat hij inhoudelijk goed wist waarover hij sprak. Er is best veel keuze en dan is het fijn om het meest optimale product te kunnen kiezen. Hij nam echt de tijd en ik mocht het product ook uitproberen en eventueel ook terugsturen als het niet zou bevallen. Dat bleek niet nodig, want ik ben erg blij met de hulpmiddelen.
9 sep 2024
Grondige produkt info op website, en realistische reviews door eerdere klanten, waren voldoende reden om 3 kwartier te rijden naar Breda. Het uitstekende advies daar m.b.t. ergonomische muis & toetsenbord, plus mogelijkheid produkten uit te proberen, overtroffen de verwachtingen.
8 sep 2024

bookseat in de kleur turquoise

bookseat in de kleur turquoise. Bestelling vrij eenvoudig en leverbaar in diverse kleuren waarvan deze mij het meest aansprak. En netjes op afgesproken dag afgeleverd en zeker niet duur.
17 sep 2024
Snelle levering, goed product voor de juiste houding. Geeft steun aan de onderrug, zit goed aan de keukentafel en op de bureaustoel.

Goed telefonisch advies en prima service

Erg prettig gesprek gehad met de medewerker en goed advies gehad. Twee muizen besteld. Ook uitgesteld bezorgen werkt feilloos.
17 sep 2024

Helemaal top

Super snel verzonden. Product precies zoals omschreven. Zelfs een persoonlijk berichtje erbij. Helemaal top
GV
Geejee v.
Heerhugowaard
Heel erg prettig, zowel voor je boek als voor je tablet en e-reader! Had het eerder moeten kopen!
Hele snelle levering en een persoonlijk kaartje. Het was een feestje om te krijgen
15 sep 2024
Vlot geleverd en producten komen keurig overeen met de informatie op de website.
18 sep 2024
Snel geleverd, leuke persoonlijke touch in de vorm van een handgeschreven kaart.
Snelle en keurige levering met een vriendelijk briefje in het pakket
Mooi op tijd geleverd. Precies wat ik nodig had.

prima webshop

duidelijke website, snel verzonden en ontvangen
21 sep 2024
Bijzonder goede persoonlijke service. Echt top.
8 sep 2024
Snelle levering van een prima product!
Snelle levering - degelijk materiaal
bestellen en leveren gaat zeer snel
MH
Max H.
Den Haag
Prima product, snel geleverd!
Levering was snel en correct
9 sep 2024
goede ervaring